عدم عرضه این نسل از تویوتا کمری با پیشرانه V6، در فروش آن تاثیر منفی چندانی نداشته چراکه بیش از 234 هزار دستگاه از این خودرو در سه ماهه اول 2025 به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 3 درصد افزایش نشان میدهد. در میان رقبای کمری، فقط هوندا آکورد توانست به فروش بیش از 109 هزار دستگاه دست یابد که نه تنها با کمری فاصله زیادی دارد بلکه نسبت به سال قبل، 12 درصد کاهش فروش را تجربه میکند.
حالا تویوتا قصد دارد در نمایشگاه SEMA، چهره دیگری از کمری را نمایش دهد. این کمری خاص با لقب GT-S، در همکاری نماینده تویوتا در آمریکا و استودیو تحقیقاتی تویوتا در میشیگان به نام Calty Design، شکل گرفته است.

پایه و اساس تویوتا کمری GT-S را تیپ پرچمدار و چهار چرخ محرک XSE تشکیل میدهد. چهره این خودرو نیز به واسطه پکیج قطعات آیرودینامیک به رنگ مشکی شامل زیرسپری جلو، قطعات حاشیه هواکشها، رکابهای جانبی و سپر عقب به همراه خروجی اگزوز ذوزنقهای، نسبت به مدل استاندارد متمایز شده است.
بخش اعظم بدنه کمری GT-S با رنگ نارنجی روشن Inferno Flare و بخش میانی کاپوت، سقف، در صندوق و باله عقب با مشکی رنگ آمیزی شده است.
گذشته از قطعات و ترکیب رنگ بدنه تویوتا کمری GT-S باید به کاهش 38 میلیمتری ارتفاع بدنه و رینگهای 20 اینچ با تایرهای پایلوت اسپرت کاپ 2 ساخت میشلن اشاره کرد. سیستم ترمز نیرومند این خودرو با کالیپرهای 8 و 6 پیستون با دیسکهای 365 و 356 میلیمتری در محور جلو، از پشت پرههای رینگها قابل مشاهده است.

هرچند از وزن تویوتا کمری GT-S اطلاعی نداریم، اما با توجه به تغییرات اعمال شده بر این خودرو، به نظر میرسد که نسبت به وزن 1670 کیلوگرمی مدل استاندارد، سنگینتر باشد.
برخلاف بسیاری از خودروهای حاضر در نمایشگاه SEMA، تویوتا کمری GT-S بهزودی برای فروش عرضه خواهد شد.