همچنان ابهامات زیادی درباره لکسوس LFA کانسپت باقی مانده است از جمله اینکه از طراحی نهایی یا زمان تولید این خودرو اطلاعی در دسترس نیست، اما میدانیم که LFA در فصل تازه از زندگی خود، بدون پیشرانه پر سر و صدا به میدان بازمیگردد.
متاسفانه لکسوس LFA جدید با لقب کانسپت معرفی شده است، بنابراین فعلا برای ورود به خط تولید آماده نیست. از اینکه بگذریم، باید به دومین خبر بد درمورد این خودرو اشاره کنیم، که در زیر کاپوت قرار دارد. برخلاف پیشرانه V10 نسل قبل که تا 9.500 دور بر دقیقه دوران میکرد، در نسل جدید با موتور برقی و مجموعه باتری روبرو خواهیم شد. البته لکسوس فعلا برای اعلام مشخصات فنی LFA آمادگی ندارد.
لکسوس اعتقاد دارد که نام LFA یادآور انبوهی از فناوری است، که مهندسان باید آنها را حفظ کرده و به نسل بعدی انتقال بدهند. از این توصیفات بازاریابی که بگذریم، باید به چند نکته مهم اشاره کرد از جمله اینکه کانسپت LFA براساس همان شاسی آلومینیومی مقاوم ولی سبکوزن تویوتا GR GT و همتای مسابقهای آن در مسابقات GT3 ساخته شده است. البته محصول تویوتا، پیشرانه هیبرید V8 توئین توربو را به همراه دارد.

لکسوس LFA کانسپت از نظر ظاهری به کانسپت LS Sport شباهت دارد، که چندی پیش در نمایشگاه توکیو رونمایی شد. با وجود شباهت زیاد پنلهای بدنه، برخی تغییرات جزئی کاملا قابل تشخیص است، که احتمالا در نمونه نهایی نیز مشاهده خواهند شد.
طول، عرض و فاصله بین محورهای لکسوس LFA کانسپت به ترتیب 4.69، 2.04 و 2.725 متر اعلام شده، بنابراین طول و عرض آن نسبت به نسل قبل به ترتیب 25.4 و 15.24 سانتیمتر افزایش یافته است.

با مشاهده تصاویر کابین لکسوس LFA کانسپت میتوان دریافت که راننده این خودرو در محیطی ناشی از خطوط شکسته و زاویهدار، احاطه شده است. یک نمایشگر دیجیتال بزرگ با فرم خاص در پشت فرمان قرار دارد، درحالیکه روی داشبورد این خودرو از نمایشگر لمسی، خبری نیست.