مخاطبان احتمالا بیش از هر چیز دیگری به افزایش قدرت پیشرانه 4 لیتری V8 این خودرو توجه دارند، که اکنون 671 اسببخار قدرت و 800 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. البته این تمام ماجرا نیست چراکه بنابر اعلام استون مارتین، سیستم تعلیق ونتیج S هم به لطف بازنگری در بخش نرمافزار و سخت افزار، چسبندگی بیشتر در محور جلو و نرمی بیشتر در محور عقب را ارائه میکند. با وجود اتصال سخت ساب فریم عقب به بدنه، نرمی اتصالات ترنس اکسل عقب به میزان 10 درصد افزایش یافته است. سازنده همچنین از عملکرد بهتر سیستم فرمان ونتیج S خبر میدهد.
استون مارتین ونتیج در حالت استاندارد با 665 اسببخار قدرت هم فوقالعاده سریع است، اما در ونتیج S، قدرت موتور V8 ساخت AMG افزایش یافته و شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت هم با 0.1 ثانیه بهبود به 3.3 ثانیه رسیده است.
با اصلاحات آئرودینامیک از جمله ابعاد بزرگتر باله عقب، اکنون نیرویی معادل با 111 کیلوگرم در سرعت 325 کیلومتر برساعت روی بدنه این خودرو وارد میشود.
از دیگر تغییرات ظاهری ونتیج S نسبت به مدل معمولی میتوان به نشان قرمز S روی گلگیرها، تیغههای هواکش کاپوت و رینگهای 21 اینچ با جزئیات قرمز، اشاره کرد.
در فضای کابین استون مارتین ونتیج S با تریم فیبرکربن، روکش آلکانترا و نشان S روی صندلیها مواجه هستیم. البته با سفارش یک پکیج میتوان جزئیات قرمز داخل کابین را افزایش داد.
قیمت استون مارتین ونتیج S فعلا اعلام نشده است، اما با توجه به قیمت پایه 200 هزار دلار برای ونتیج، میتوان انتظار داشت که تیپ S با رقم بالاتری به فروش برسد. برخلاف ونتیج، تیپ S را میتوان در فرم رودستر هم خریداری کرد.
تحویل استون مارتین ونتیج S به مشتریان از سه ماهه چهارم 2025 آغاز میشود.