تیونر آلمانی، تعلیق تطبیقی این خودرو با اتصالات مستقل در هر چرخ را به نحوی تغییر داده، که فاصله کف اتاق تا سطح زمین به 47 سانتیمتر رسیده است. البته برابوس اطمینان میدهد که این افزایش ارتفاع، هیچ خللی در کیفیت سواری XL800 وارد نخواهد کرد.
کیت قطعات فیبرکربنی برابوس به نام Carbon Widestar به همراه کاهش ارتفاع بدنه، چهرهای خشن از برابوس XL800 به نمایش میگذارد. نمونه حاضر در تصاویر، چراغهای LED بالای خروجیهای اگزوز و قلاب وینچ به رنگ قرمز را نیز به همراه دارد.
بدنه برابوس XL800 بر رینگهای یکپارچه 22 اینچ Z-HD با تایرهای چهار فصل اسکورپیون ATR 116H با ابعاد 325/55R22 استوار میشود.
فضای داخلی برابوس XL 800 با روکش چرم و آلکانترا، تریم فیبرکربن، کفپوشهای سفارشی با دوخت لوزی، پارکابی با نشان برابوس و نورپردازی LED تزئین شده است. از گرافیک جدید صفحه نشاندهنده که بگذریم، باید به دو نشانگر دایرهای روی سقف اشاره کنیم، که سرعت و دیاگرام شتاب را به سرنشینان عقب نمایش میدهد.
با نصب توربوشارژرها و اگزوز فولاد ضدزنگ جدید به همراه تغییر در برنامه مدیریت پیشرانه، خروجی پیشرانه 4 لیتر V8 بای توربوشارژ از 585 اسببخار و 850 نیوتنمتر به 800 اسببخار قدرت و هزار نیوتنمتر گشتاور افزایش یافته است. برابوس XL800 میتواند ظرف 4.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.
برابوس XL800 با قیمت 765,572 یورو به فروش میرسد. برابوس این خودرو را بنابر سفارش مشتری تولید خواهد کرد.
انتظار داریم که این تیونر آلمانی در آینده نزدیک، اتاق پیکاپ از G کلاس جدید را نیز دستخوش تغییر و تحول کند.