تویوتا راوفور 2026 با هدف ادامه روند موفقیت، در سه بخش طراحی، فناوری و قوای محرکه با تغییرات اساسی همراه شده است.
مهمتر از همه، حذف پیشرانه 2.5 لیتر تنفس طبیعی و ارائه پیشرانه هیبرید برای تویوتا راوفور 2026 به صورت استاندارد است. گزینه قدرتمندتر و کارآمدتر پلاگین هیبرید نیز حالا در تیپهای بیشتر در دسترس قرار دارد.
واحد کنترل قدرت و باتری نسل پنجم سامانه هیبرید تویوتا به طور چشمگیری برای بازدهی و قدرت بهتر ارتقاء یافته است.
تویوتا راوفور 2026 در تیپ دیفرانسیل جلو 226 اسببخار قدرت در اختیار دارد. در تیپ چهار چرخ محرک (AWD) قدرت به 236 اسببخار میرسد. تیپ محرک-جلو 23 و تیپ AWD هم 17 اسببخار از نسخه قبلی هیبرید نیرومندتر هستند.
تویوتا راوفور 2026 پلاگین-هیبرید به عنوان جانشین تیپ پرایم در نسل قبلی، از نسل ششم سامانه پلاگین-هیبرید تویوتا بهره میبرد، که دو موتور برقی و یک باتری ظرفیت بالا با نیمهرساناهای سیلیکون-کربن جدید را به همراه دارد تا بهرهوری و انتقال قدرت را افزایش دهد. مجموع قدرت تولیدی این سامانه، 320 اسب بخار اعلام شده است، برد حرکتی برقی 80 کیلومتر هم نسبت به 68 کیلومتر در تیپ پرایم نسل قبل، افزایش نشان میدهد.
به لطف باتری بزرگتر، تویوتا راوفور 2026 پلاگین-هیبرید در برخی تیپها قابلیت شارژ سریع DC دارد هرچند که از شدت جریان اطلاعی نداریم. تیپهای XSE و Woodland با درگاه شارژ CCS توانایی شارژ سریع دارند، ولی دو تیپ SE و GR اسپرت از درگاه J1772 پشتیبانی میکنند، که توان شارژ سریع ندارد. شارژر 11 کیلووات خانگی در تمام تیپها ارائه میشود.