انتظار داریم که اطلاعات بیشتر درباره ویژگیها و قیمت شورولت کوروت 2026 در اواخر سال جاری منتشر شود.
در نگاه اول نمیتوان تغییر واضحی در بدنه این خودرو تشخیص داد، اما اگر به اطلاعات رسمی استناد کنیم، شیشه الکتروکرومیک با تنظیمات شفافیت، رکابهای همرنگ بدنه در تیپ E-Ray، رنگ آبی کالیپرهای ترمز در تیپهای E-Ray و Z06، اضافه شدن رنگهای متالیک سبز Roswell و نقرهای Blade و نوار با نقش هندسی به رنگ قرمز (سفارشی)، چهره شورولت کوروت 2026 را تاحدی تغییر میدهد.
اما در فضای داخلی شورولت کوروت 2026، اوضاع کاملا فرق دارد. در نخستین نگاه به تصاویر فضای داخلی، میتوان حذف دکمهها را تشخیص داد. تنظیمات تهویه هم به نوار افقی روی داشبورد در بالای کنسول میانی و پایین دریچه تهویه، منتقل شده است.
ابعاد نمایشگر لمسی به 12.7 اینچ رسیده درحالیکه یک صفحه نمایش 14 اینچ هم در برابر دیدگان راننده نصب شده است. تازهوارد این جمع یعنی نمایشگر 6.6 اینچ در سمت چپ هم وظیفه نمایش برخی اطلاعات همچون دادههای سامانه مدیریت کشش را برعهده دارد. روکش فیبرکربنی نمایشگر راننده در مدل ZR1 به صورت استاندارد و در مدلهای E-Ray و Z06 به صورت آپشنال عرضه میشود.
از دیگر تغییرات ظاهری کابین میتوان به طراحی جدید جالیوانیها، تغییر موقعیت دکمه حالت رانندگی، اضافه شدن شارژر بیسیم، امکان انتخاب تریمها و رنگهای جدید شامل طرح هندسی به رنگهای مشکی Jet و قرمز Adrenaline برای ایجاد تمایز بین صندلیهای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد.
نمایشگرهای خودرو با حفظ پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، قابلیت شخصیسازی بیشتری دارند. نرم افزار E-Ray پرفورمنس در کلیه تیپها عرضه میشود و دیتا رکوردر نیز برای سازگاری با نمایشگرهای بزرگتر، بهینه شده است.
از میان بروزرسانیهای فناورانه در شورولت کوروت 2026 هم میتوان از حالت جدید PTM Pro در سامانه مدیریت کشش نام برد. با فعالسازی این حالت، تمام دستیارها شامل کنترل کشش و کنترل پایداری از مدار خارج میشود. البته ترمز ضدقفل و کنترل محورهای جلو در E-Ray همچنان به کار خود ادامه میدهد. این ویژگی در کلیه تیپها شامل ZR1 با 1064 اسببخار قدرت نیز وجود دارد.
اگر پکیج ZTK پرفورمنس را برای کوروت ZR1 سفارش بدهید، سیستم ترمز جدید شامل کالیپرهای 10 و 6 پیستون در جلو و عقب به همراه دیسکهای سرامیکی، نصب خواهد شد.