مازراتی برای حل این مشکل، یک مدل جدید به نام ام سی پیورا را در فستیوال گودوود رونمایی کرده است. این مدل را میتوان نسخه بروزرسانی شده از MC20 بشمار آورد.
چهره مازراتی ام سی پیورا به واسطه تغییر در طراحی دماغه، سپرها و جلوپنجره و همچنین افزایش سایز لوگو و دیفیوزر، از MC20 متمایز شده است. خریداران این مدل به چند رنگ جدید از جمله نارنجی Devil، سبز Verde Royale و خاکستری تیره Night Interactive دسترسی دارند، که در کنار جزئیات فیبرکربنی بدنه قرار میگیرد. نمونههای حاضر در نمایشگاه گودوود هم با رنگ Ai Aqua Rainbow تزئین شده بودند. در تیپ سی یلو (روباز) علاوه بر روکش براق بدنه، میتوان سقف شیشهای از جنس کریستال-پلیمر را نیز تشخیص داد.
در فضای کابین با روکش آلکانترا، نشانهای جدید، فرمان با طراحی شبیه به نمونه موجود در GT2 استرادال، نمایشگر لمسی 10.25 اینچ و سیستم صوتی با 6 بلندگو (12 بلندگو سفارشی) روبرو هستیم.
مازراتی ام سی پیورا در دو تیپ کوپه و سی یلو به پیشرانه مشابه با MC20 یعنی 3 لیتر V6 توئین توربوشارژ Nettuno مجهز شده است، که 630 اسببخار قدرت و 720 نیوتنمتر گشتاور را به گیربکس 8 سرعته دوکلاچه DCT انتقال میدهد.
شتاب صفر تا صد مازراتی ام سی پیورا 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن هم برای مدلهای کوپه و روباز، 325 و 320 کیلومتر برساعت اعلام شده است.
درباره قیمت مازراتی ام سی پیورا اطلاعی در دسترس نیست. خودروساز ایتالیایی قصد دارد این مدل را در شهر مودنا تولید کند.