رینگ برادرز کینگپین نمونه تغییریافته از فورد ماستنگ مک وان 1969 است، که به رسم همیشگی این تیونر آمریکایی، به طور کامل دستخوش تغییر و بازسازی قرار گرفته است.
بنابر اعلام رینگ برادرز، بیش از 5.500 ساعت زمان برای طراحی و ساخت کینگپین صرف شده است تا یکی از زیباترین محصولات این تیونر آمریکایی بتواند در نمایشگاه SEMA حاضر شود.
طراحی رینگ برادرز کینگپین
بدنه کینگپین با افزایش 5 و 8.9 سانتیمتری عرض در جلو و عقب و 3.8 سانتیمتر فاصله بیشتر بین محورها، روی رینگهای HRE با تایرهای پایلوت اسپرت 4S ساخت میشلن، استوار میشود.
فرم بدنه رینگ برادرز کینگپین در عین وفاداری به طرح اولیه، چهرهای به مراتب خشنتر را نمایش میدهد. همچون سایر محصولات رینگ برادرز، در بخشهای مختلف بدنه کینگپین نیز میتوان قطعات فیبرکربن را مشاهده کرد. بخش عقبی بدنه و چراغها نیز به صورت سفارشی برای این خودرو ساخته شده است.
در فضای کابین با صفحه نشاندهنده ساخت Dakota Digital، سیستم تهویه Vintage Air، فرمان سفارشی، میلههای حفاظتی و قطعاتی از داشبورد که توسط چاپگر 3 بعدی تولید شده است، روبرو هستیم.
مشخصات فنی رینگ برادرز کینگپین
به لطف پیشرانه 5 لیتری کایوتی همراه با سوپرشارژر، رینگ برادرز کینگپین 800 اسببخار قدرت در اختیار دارد، که از طریق گیربکس شش سرعته دستی Bowler به محور عقب ارسال میشود.
متخصصان رینگ برادرز در اقدامی قابل توجه و با استفاده از پلتفرم Roadster Shop، ماستنگ را از یک خودرو با شاسی نردبانی به شاسی یکپارچه تبدیل کردهاند. شاسی جدید، ویژگیهای دیگری شامل تعلیق دوبل جناغی و کمکفنرهای RS ساخت Fox را نیز به همراه دارد.