اومودا 4 اولترا، کراساوری برای نسل جدید
اومودا به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه گروه چری، در حال حاضر فقط یک محصول مستقل یعنی C5 (در ایران با نام فونیکس FX) را عرضه میکند. اما چند روز پیش بود که اومودا در رویداد International Summit of Users از محصول جدید خود به نام C4 رونمایی کرد.
فرم بدنه اومودا C4 تحت تاثیر خطوط زاویهدار و شکسته شکل گرفته و شرکت سازنده هم این کراساور را به تصویری آیندهنگرانه از جهان دیجیتال تشبیه کرده است. چراغهای دیلایت در لبه کاپوت، نوار LED در کنار فرم مثلثی داخل سپر جلو، طرح هندسی چراغهای عقب و احجام شکسته و زاویهدار کاپوت و گلگیرهای عقب، در بدنه اومودا C4 جلب نظر میکند.
همزمان با معرفی این محصول جدید، اومودا از شروع بکار برنامه سفارشی سازی Born Unique خبر داد، که امکان اعمال سلیقه مشتریان در نمونه سفارشی را فراهم میکند.
در کنار اینها، تیپ دیگری از این خودرو با نام اومودا 4 اولترا نیز رونمایی شده است، که مجموعه قطعات اسپرت بدنه را به همراه دارد.
بنابر اعلام اومودا، باله عقب و زیرسپری جلو در تیپ اولترا نه فقط از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ تامین پایداری نیز موثر است. طرح فیبرکربنی روکش آینههای جانبی و کالیپرهای ترمز همرنگ بدنه، بر تقویت حال و هوای اسپرت اومودا 4 اولترا تاکید دارد.
اومودا 4 اولترا به سطح L2+ از سامانه ADAS مجهز شده است. نمایشگر بزرگ و عمودی لمسی هم نمایی مدرن را در کابین پدید میآورد.معرفی تیپ اولترا از محصول جدید اومودا را میتوان بخشی از استراتژی این برند به شمار آورد. درواقع اومودا و زیرمجموعه دیگر چری یعنی جیکو در رویداد International Summit of Users، در مورد استراتژی خود در بازار خودرو شفافسازی کردند. بدین معنی که اومودا بر طراحی ظاهری هیجانانگیز و فناوریهای جدید و جیکو بر قابلیتهای آفرود و طراحی ساده، تمرکز خواهد کرد.