All Categories
    View My Stats
    Filters
    Preferences
    جستجو
    خبرخوان

    بلاگ

    0 تنت T8؛ نسخه‌ای تغییر شکل یافته از تیگو 8

    گروه خودروسازی AGR به عنوان مالک تاسیسات سابق هیوندای و فولکس واگن در روسیه، در فوریه 2025 از برند جدید تنت (Tenet) رونمایی کرد. حالا و با انتشار تصاویری از نخستین محصول تنت به نام T8، می‌توان دریافت که این خودرو چیزی نیست جز چری تیگو 8 پلاس که حالا نشان تنت را بر خود دارد.

    تاسیسات سابق هیوندای در سنت پترزبورگ از مدتی قبل به تولید محصولات این برند کره‌ای تحت نام سولاریس مشغول شده است، بنابراین تولید تنت T8 در کارخانه سابق فولکس واگن انجام خواهد شد.

    بنابر گمانه‌زنی رسانه‌های روسی، احتمال دارد که تیگو 7 پلاس نیز به زودی به عنوان دومین محصول تنت معرفی شود.

    امکانات تنت T8

    تنت ضمن خودداری از اعلام مشخصات فنی T8، برخی امکانات رفاهی این خودرو را معرفی کرده است که سقف شیشه‌ای پانوراما به مساحت 1.2 متر مربع، رینگ‌های 19 اینچ، دستگیره‌های مخفی‌شونده با قابلیت کار تا دمای منفی 30 درجه، گرمکن و سردکن صندلی راننده، سیستم صوتی سونی با 8 یا 10 بلندگو، صفحه نشان‌دهنده 10.3 اینچ و نمایشگر لمسی 15.6 اینچ را شامل می‌شود.

    تنت T8 به عنوان یک خودروی هفت نفره معرفی می‌شود، هرچند که می‌دانیم از ردیف سوم صندلی‌ها فقط می‌توان برای سرنشینان کودک یا قرار دادن لوازم استفاده کرد.

    فضای 193 لیتری محفظه بار تنت T8 هم پس از خم کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم به 889 و 1930 لیتر افزایش می‌یابد.

    مشخصات فنی احتمالی تنت T8

    چری تیگو 8 پلاس درواقع همان تیگو 8 پرومکس است. این خودرو با طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری به ترتیب 4.715، 1.86، 1.745 و 2.71 متر، در چین با تعلیق مک‌فرسون در جلو و چند اتصالی عقب با انتقال نیروی پیشرانه به محور جلو عرضه می‌شود. البته نشان AWD روی در صندوق تنت T8 از وجود سامانه چهار چرخ محرک در این خودرو حکایت می‌کند.

    چری تیگو 8 پلاس بازار چین با پیشرانه 1.6 لیتر توربوشارژ و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه یا پیشرانه 2 لیتر توربوشارژ و جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک با قیمت 109,900 تا 159,900 یوان (15,300 تا 22,300 دلار) به فروش می‌رسد.

    اما چری تیگو 8 پرو مکس بازار روسیه با پیشرانه‌های 1.6 یا 2 لیتر توربوشارژ (با خروجی کمتر از نمونه بازار چین) و فقط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با قیمت 3.04 تا 3.72 میلیون روبل (37,600 تا 46 هزار دلار) در این کشور عرضه شده است. البته برای آگاهی از قیمت تنت T8 فعلا باید منتظر بمانیم.

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 معرفی ولوو XC70

    ولوو V70 XC در سال 1996 وارد بازار شد. نام این خودروی استیشن واگن در نسل سوم به XC70 تغییر کرد. ولوو XC70 در سال 2016 از خط تولید کنار رفت.

    در می 2025 و با انتشار اسناد وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) مشخص شد که ولوو قصد دارد یک کراس‌اور پلاگین-هیبرید را با نام XC70 وارد بازار کند. حالا تعدادی تصویر هم توسط ولوو منتشر شده است.

     

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 معرفی جتور شانهای L7 پلاس

    جتور که یکی از زیرمجموعه‌های گروه چری است، در سال 2023 یک برند جدید به نام شانهای را معرفی کرد. این برند نوپا فقط خودروهای هیبرید و برقی را تحت سری L برای کراس‌اورها و سری T برای شاسی بلندهای آفرودر، عرضه خواهد کرد.

    جتور در نمایشگاه خودرو شانگهای 2025 از نسخه جدید شانهای L7 با لقب پلاس، رونمایی کرده است. این کراس‌اور هیبرید براساس جتور X70 پلاس شکل گرفته که علاوه بر روسیه، در ایران هم با نام فیدلیتی پرستیژ به فروش می‌رسد.

    طراحی جتور شانهای L7 پلاس

    چهره شانهای L7 پلاس به واسطه چراغ‌های عمودی جلو و عقب با نوار نورانی بین آن‌ها، دستگیره‌های نیمه-مخفی، جلوپنجره بدون منفذ و فرم نعل اسبی دیلایت، به سایر محصولات این برند شباهت دارد. ابعاد شیشه لچکی عقب نیز بزرگتر از قبل به نظر می‌رسد.

    ابعاد بدنه جتور شانهای L7 پلاس در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.81، 1.93، 1.705 و 2.82 متر اعلام شده که نسبت به مدل قبلی، 61 ، 30 ، 15 و 75 میلی‌متر بزرگتر است.

    کابین و امکانات جتور شانهای L7 پلاس

    در فضای کابین شانهای L7 پلاس با صفحه نشان‌دهنده دیجیتال، فرمان سه شاخه، نمایشگر لمسی با قابلیت 10 درجه تغییر زاویه به طرفین، شارژر بی‌سیم، جالیوانی و محفظه خنک‌کننده در زیرآرنجی، روبرو هستیم. بنابر اعلام سازنده، نمایشگر این خودروی 5 یا 7 نفره به دستیار هوش مصنوعی هم مجهز است.

    مشخصات فنی جتور شانهای L7 پلاس

    بنابر اطلاعات اولیه، شانهای L7 پلاس به سامانه پلاگین-هیبرید شامل پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژ با 156 اسب‌بخار قدرت، یک موتور برقی با 204 اسب‌بخار قدرت و مجموعه باتری 33 کیلووات ساعت مجهز شده است. مجموع خروجی این سامانه به محور جلو منتقل می‌شود.

    بنابر اعلام جتور، برد حرکتی شانهای L7 پلاس در دو حالت برقی و هیبرید برمبنای CLTC به ترتیب 220 و 1500 کیلومتر خواهد بود.

    جتور شانهای L7 پلاس به زودی در چین عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که نسخه مجهز به پیشرانه درونسوز هم با نام احتمالی X70L در آینده نزدیک عرضه شود.

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 بروزرسانی هاوال دارگو

    هاوال دارگو از سال 2020 در بازار چین، روسیه و چند کشور دیگر حضور دارد. البته مشتریان چینی این خودرو را با اسامی DaGou یا Big Dog می‌شناسند. با وجود معرفی نسل دوم هاوال دارگو در سال 2023 ، تولید نسل اول همچنان ادامه دارد. البته نسل دوم در برخی بازارها با نام هاوال H7 به فروش می‌رسد. حالا نسل اول هاوال دارگو برای دومین بار از سال 2023، بروزرسانی می‌شود.

    طراحی هاوال دارگو

    جلوپنجره مشکی متشکل از اجزای مستطیلی، نمای جلو را کمی تغییر داده است. چراغ‌های یکپارچه و C-شکل عقب از بروزرسانی دو سال پیش به این خودرو اضافه شد، اما حالا به جای هاوال، نشان GWM (گریت وال موتور) را بر خود دارد. مشتریان همچنین به رنگ‌های جدید دسترسی دارند.

    ابعاد بدنه هاوال دارگو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.62، 1.89، 1.78 و 2.738 متر اعلام شده است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 19 اینچ، 200 میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد.

    امکانات و تیپ‌های هاوال دارگو

    تحولات فضای داخلی هاوال دارگو بیشتر از تغییرات جزئی بدنه، جلب نظر می‌کند. نمایشگر لمسی ضمن افزایش اندازه از 12.3 به 14.6 اینچ، قابلیت‌های بیشتری به همراه دارد. انتقال اهرم تعویض دنده به ستون فرمان، پلتفرم جدید شارژر بی‌سیم و فرمان دوشاخه جدید، از دیگر ویژگی‌های این بخش به‌شمار می‌آید.

    هاوال دارگو در تیپ پایه به چراغ‌های LED، سقف پانوراما، در صندوق برقی، صفحه نشان‌دهنده 10.25 اینچ، نمایشگر 14.6 اینچ، تهویه مطبوع تک‌منطقه‌ای، دوربین 360، کروز کنترل و امکان انتخاب حالت رانندگی، مجهز شده است.

    تیپ میانی به تهویه مطبوع دومنطقه‌ای، نمایشگر مجازی روی شیشه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حرکت در ترافیک و سیستم توقف/حرکت مجهز است. در تیپ پرچمدار، قفل دیفرانسیل عقب و حالت رانندگی آفرود نیز اضافه می‌شود ضمن اینکه با پرداخت مبلغ اضافه می‌توان پارک ریموتی و چند سامانه دستیار رانندگی را نیز دریافت کرد.

    مشخصات فنی هاوال دارگو

    همچون گذشته، مدل جدید هاوال دارگو در سه تیپ در چین عرضه می‌شود. تیپ‌های پایه و میانی به پیشرانه 1.5 توربوشارژ با 184 اسب‌بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه مجهز شده است، درحالی‌که تیپ پرچمدار، پیشرانه 2 لیتر توربوشارژ با 238 اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده 9 سرعته دوکلاچه را به همراه دارد. در تیپ‌های پایه و میانی خروجی پیشرانه به محور جلو و در تیپ کامل، به هر دو محور منتقل می‌شود.

    قیمت هاوال دارگو

    با وجود بروزرسانی هاوال دارگو، قیمت آن با مدل قبلی تفاوتی ندارد، بنابراین همچون گذشته با قیمت 124 تا 150 هزار یوان (17,300 تا 21 هزار دلار) به فروش می‌رسد. نکته جالب این‌که سری نخست مشتریان حتی با قیمت کمتر یعنی 98,900 تا 125 هزار یوان (13,800 تا 17,500 دلار) به این محصول دسترسی خواهند داشت.

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 کالیفرنیا کوروت؛ پیش نمایشی از نسل آینده

    شرکت جنرال موتورز در روز پنجشنبه از کانسپت جدید شورولت کوروت رونمایی کرد. این خودرو که توسط استودیو طراحی این شرکت در کالیفرنیا طراحی شده، به عنوان «طرحی تامل برانگیز و فراتر از مرزهای فعلی» توصیف شده است.

    کالیفرنیا کوروت کانسپت دومین عضو از مجموعه سه تایی کانسپت‌های کوروت بشمار می‌آید. کانسپت قبلی کوروت توسط استودیو جنرال موتورز در بریتانیا طراحی شده بود و سومین کانسپت هم اواخر امسال رونمایی خواهد شد.

    آقای برایان اسمیت با اشاره به جایگاه کالیفرنیا در طراحی خودرو و همچنین حضور 40 ساله استودیو جنرال موتورز در این ایالت، اعتقاد دارد که کالیفرنیا کوروت کانسپت با توجه همزمان به سلایق مشتریان آمریکایی و جهانی در دوران فعلی و آینده طراحی شده است.

    فرم مواج بدنه کالیفرنیا کوروت کانسپت با محل قرارگیری قوای حرکتی در بخش میانی، از اصول همیشگی کوروت پیروی می‌کند هرچند که دماغه این خودرو، نشانی از هویت آن ندارد.

    بازشوی کناپی بدنه نه تنها ورود و خروج سرنشینان را تسهیل می‌کند، بلکه می‌توان با حذف آن، این کانسپت را به یک خودروی مسابقه‌ای روباز و سبک وزن تبدیل کرد. از دیگر ویژگی‌های جالب می‌توان به فرم بخش انتهایی بدنه و باله عقب فعال اشاره کرد.

    طراحی ساده و در عین حال آینده نگرانه کابین با تمرکز عمده بر راننده، با قرمز روشن تزئین شده است. فضای راننده به واسطه یک دیواره از سرنشین جدا می‌شود، درحالی‌که فرمان دو پره با نمایشگر در میانه آن، کاملا به خودروهای مسابقه‌ای شباهت دارد. یک نمایشگر هداپ نیز در نقش صفحه نشان‌دهنده عمل می‌کند.

    شورولت ضمن خودداری از ارائه اطلاعات درباره مشخصات فنی کالیفرنیا کوروت کانسپت، از نصب موتور برقی و مجموعه باتری T-شکل در شاسی مونوکوک فیبرکربن این خودرو خبر می‌دهد. فرم T به علت امکان نصب در محل پایین‌تر و ایجاد فضای بیشتر در بخش زیرین بدنه، انتخاب شده است.

     

     

    همچون کانسپت قبلی کوروت که در ماه مارس به نمایش درآمد، شورولت به صراحت اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای تولید کالیفرنیا کوروت کانسپت ندارد، بنابراین با یک خودروی تک-ساخت روبرو هستیم. البته با توجه به کاهش تقاضا برای خودروهای برقی مخصوصا در کلاس سوپراسپرت، برنامه تولید کوروت برقی نیز کمی دور به نظر می‌رسد.

    با تمام این‌ها، اصلا بعید نیست که بسیاری از ویژگی‌های ظاهری یا حتی فنی کالیفرنیا کوروت کانسپت در نسل بعدی این خودرو بکار گرفته شود.

     

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 معرفی چری فالوین T11

    دومین عضو از سری فنگیون برند چری با نام T11 PHEV رونمایی شده است. این خودرو به عنوان کانسپت ابتدا در سپتامبر 2023 و بعد در نمایشگاه گوانگژو 2023 به معرض نمایش درآمد. نسخه نهایی با روکش‌های استتاری بدنه هم در دسامبر 2024 در رسانه‌ها معرفی شد.

    طراحی چری فالوین T11

    ابعاد بدنه چری فالوین T11 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.205، 1.998، 1.8 و 3.12 متر اعلام شده است. وزن این خودرو بسته به تجهیزات در محدوده 2.635 تا 2.452 کیلوگرم قرار می‌گیرد.

    در نمای جلوی چری فالوین T11 با جلوپنجره بزرگ مستطیلی و نوارهای کرومی سپر و در نمای عقب با چراغ یکپارچه مواجه هستیم.

    بدنه این خودرو بر رینگ‌های 20 یا 21 اینچ با طرح‌های مختلف و تایرهای 255/45R20، 255/50R20 یا255/45R21  استوار می‌شود.

    کابین و امکانات چری فالوین T11

    در فضای کابین چری فالوین T11 با صفحه نشان‌دهنده LCD، نمایشگر لمسی میانه داشبورد، نمایشگر سرنشین جلو، فرمان دو شاخه و دریچه‌های مخفی تهویه، مواجه هستیم. برای آگاهی از امکانات رفاهی این خودرو فعلا باید منتظر اطلاعات رسمی سازنده باشیم، اما بنابر خبرهای قبلی، مواردی شامل یخچال و نمایشگر سقفی برای سرنشینان عقب نیز در چری فالوین T11 وجود خواهد داشت.

    بسته به مشخصات تیپ، امکاناتی شامل رادار، دوربین‌های جانبی و همچنین گارانتی مادام‌العمر برای این خودرو عرضه خواهد شد.

    مشخصات فنی چری فالوین T11

    چری فالوین T11 به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژ با 154 اسب‌بخار قدرت و مجموعه باتری لیتیوم-یون تشکیل می‌شود. در حال حاضر از مشخصات فنی این مجموعه شامل ظرفیت باتری و مجموع خروجی اطلاعی در دسترس نیست. البته حداکثر سرعت، 180 کیلومتر برساعت اعلام شده است. برد حرکتی هیبرید نیز بنابر ادعای رسانه‌های چینی به 1500 کیلومتر می‌رسد.

    قیمت چری فالوین T11

    بنابر اطلاعات غیر رسمی که در اختیار خبرنگار رسانه کارنیوز چاینا قرار گرفته است، قیمت پایه چری فالوین T11 احتمالا در محدوده یک میلیون یوان (140 هزار دلار) تعیین خواهد شد.

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 میتسوبیشی دستینیتور؛ زاده اندونزی برای بازار جهانی

    شرکت میتسوبیشی در اندونزی از یک مدل جدید رونمایی کرده است. دستینیتور براساس کانسپت DST شکل گرفته و برای عرضه در بازار جنوب شرقی آسیا، آفریقا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه آماده شده است.

    به نظر می‌رسد که خودروساز ژاپنی با انتخاب نام Destinator، قصد دارد ضمن تاکید بر قابلیت‌های بیراهه‌نوردی محصول جدید، به انتخاب مسیرهای جدید برای بهبود آینده خود هم اشاره کند. میتسوبیشی دستینیتور هفته آینده در نمایشگاه GIIAS 2025 اندونزی رونمایی خواهد شد. این خودرو در اندونزی تولید و از آنجا به سایر کشورها صادر می‌شود.

     

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 ام هیرو M817؛ غول دانگ فنگ

    برند ام-هیرو (M-Hero) که در چین به نام منگشی شناخته می‌شود، در سال 2022 معرفی شد. منگشی (در زبان چینی به معنای مبارز و جنگجو)، قبلا به ساخت خودروهای نظامی مشغول بود، اما دانگ ­فنگ تصمیم گرفت که این برند را به عنوان سازنده خودروهای بیراهه‌­نورد به بازار خودروهای شخصی وارد کند.

    نخستین محصول ام-هیرو یعنی 917 در چین با قیمت فراتر از 90 هزار دلار و در روسیه با نام ام-هیرو I و قیمت تقریبا 177 هزار دلار به فروش می‌رسد.

    دومین محصول ام-هیرو یعنی M817 در نمایشگاه شانگهای 2025 در دو تیپ شهری و آفرودر رونمایی شد. اکنون این خودرو برای ورود به بازار آماده می‌شود.

    طراحی دانگ فنگ ام-هیرو M817

    تیپ‌های مختلف این خودرو به واسطه طراحی دماغه و جلوپنجره، از یکدیگر متمایز می‌شوند. همچنین مجموعه‌ای وسیع از لوازم اضافه شامل رکاب جانبی برقی، چراغ‌های سقفی، نردبان جانبی، زاپاس روی صندوق و حتی پهپاد با محفظه روی سقف هم برای تیپ‌های مختلف این خودرو عرضه خواهد شد.

    ابعاد بدنه M817 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.1، 1998، 1899 (1919 با تعلیق بادی) و 3005 متر اعلام شده است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 20 اینچ استوار می‌شود.

    کابین و امکانات دانگ فنگ ام-هیرو M817

    در فضای کابین ام-هیرو M817 با ظرفیت 5 نفر، می‌توان دو نمایشگر دیجیتال، تعدادی دکمه فیزیکی در پایین نمایشگر و روی سقف، و دو شارژر بی‌سیم را تشخیص داد. رابط کاربری نمایشگر این خودرو توسط هواوی تامین شده است.

     

    گنجایش 828 لیتری محفظه بار ام-هیرو M817 پس از خم کردن صندلی‌های عقب به 2112 لیتر افزایش می‌یابد.

    از مهمترین امکانات رفاهی ام-هیرو M817 می‌توان به سامانه خودران و لیدار ساخت هواوی، صندلی‌های جلو با گرمکن، سردکن و ماساژور و همچنین محفظه خنک‌کننده و گرم‌کن در زیرآرنجی با قابلیت حفظ دما تا 24 ساعت پس از خاموش شدن پیشرانه، اشاره کرد.

    مشخصات فنی دانگ فنگ ام-هیرو M817

    دانگ فنگ ام-هیرو M817 به سامانه پلاگین-هیبرید شامل پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژ با 197 اسب‌بخار قدرت، دو موتور برقی و باتری 31.7 کیلووات ساعت، مجهز شده است. به لطف 687 اسب‌بخار قدرت و 848 نیوتن‌متر گشتاور حاصل از این پیشرانه، ام-هیرو M817 ظرف 5.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

    برد حرکتی برقی و هیبرید ام-هیرو M817 نیز برمبنای CLTC به ترتیب 140 و 1300 کیلومتر اعلام شده است.

    چند حالت رانندگی شامل کاملا برقی، سرعت آرام برای افزایش برد حرکتی و هیبرید برای دستیابی به حداکثر خروجی پیشرانه و همچنین سامانه رانندگی هوشمند Qiankun ADS 4.0 ساخت هواوی، از مهمترین ویژگی‌های فنی این خودرو بشمار می‌آید.

     

    تیپ مجهز به تعلیق بادی، قابلیت فرمانپذیری محور عقب، تغییر ارتفاع تعلیق در بازه 150 میلی‌متر و کاهش 45 میلیمتری ارتفاع برای ورود به پارکینگ را به همراه دارد. در تیپ آفرود، کمک‌فنرهای نیتروژنی و رینگ‌های مقاوم با تایرهای AT اضافه می‌شود.

    این خودرو با زاویه حمله 30 درجه و زاویه خروج 30/25 درجه، می‌تواند از مسیرهای بیراهه عبور کند.

    قیمت دانگ فنگ ام-هیرو M817

    قیمت پایه ام-هیرو M817 در مرحله پیش فروش، 330 هزار یوان (46 هزار دلار) تعیین شده است، اما بنابر رویه همیشگی بازار خودروی چین، احتمال دارد که این عدد پس از فروش انبوه، کاهش پیدا کند. اما همین عدد هم در مقایسه با قیمت پایه 638 هزار یوان (89 هزار دلار) ام-هیرو 917، بسیار ارزان‌تر تعیین شده است.

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 تبدیل تویوتا CH-R به سوبارو آنچارتد

    شرکت سوبارو بیش از گذشته به عرضه مدل‌های هیبرید و برقی تمایل نشان می‌دهد. پس از دو مدل سولترا و تریل سیکر، حالا سومین محصول برقی این برند به نام آنچارتد (Uncharted) نیز معرفی شده است.

    همچون دو مدل برقی دیگر، سوبارو برای ساخت آنچارتد نیز پلتفرم تویوتا را مورد استفاده قرار داده، که البته این بار، قرعه به نام تویوتا CH-R افتاده است. البته طراحی ظاهری و تنظیمات شاسی بر هویت آنچارتد به عنوان محصولی از سوبارو، تاکید دارد.

     

    You are running a Trial version of Nop Rich Blog
    0 معرفی جتا VS8

    با توجه به محبوبیت فولکس واگن جتا در چین، خودروساز آلمانی تصمیم گرفت که نام این سدان اقتصادی را به یک برند مجزا تبدیل کند. محصولات این برند در تاسیسات فاو فولکس واگن تولید می‌شود و علاوه بر چین، در چند بازار صادراتی شامل روسیه و ایران هم به فروش می‌رسد.

    جتا پس از دو سدان VA3 و VA7 و دو کراس‌اور VS5 و VS7، قصد دارد به زودی پنجمین محصول خود یعنی کراس‌اور VS8 را در جایگاه مدل پرچمدار، عرضه کند. در می 2025، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) چند تصویر از جتا VS8 را منتشر کرد و حالا تصاویری از بدنه و کابین این خودرو توسط سازنده منتشر شده است.

     

    طراحی جتا VS8

    همچون سایر محصولات جتا، VS8 هم براساس پلتفرم MQB گروه فولکس واگن شکل گرفته است. ابعاد بدنه این خودرو با طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.629، 1.851، 1.624 و 2.731 متر اعلام شده، که نسبت به جتا VS7 در طول و عرض کمی بزرگتر است.

    طراحی سپرها و چراغ‌های جلو و عقب جتا VS8  شباهت چندانی به VS7 ندارد، هرچند که جلوپنجره بدون قاب در این مدل هم تکرار شده است. باید پذیرفت که فرم کلی جتا VS8 تا حد زیادی قدیمی به نظر می‌رسد و نکته قابل توجهی به همراه ندارد.

    کابین و امکانات جتا VS8

    در فضای کابین جتا VS8 با طرحی نسبتا ساده و تحت تاثیر خطوط مستقیم روبرو هستیم، که نسبت به کراس‌اورهای فعلی این برند، فرم خوشایندتری دارد. نمایشگر لمسی با فرم تبلت-مانند روی داشبورد، شارژر بی‌سیم، تعدادی دکمه فیزیکی، اهرم تعویض دنده روی ستون فرمان، صفحه نشان‌دهنده دیجیتال، سقف پانوراما و نورپردازی داخلی، از مهمترین ویژگی‌های این بخش به‌شمار می‌آید.

    طراحی جتا VS8

    همچون سایر محصولات جتا، VS8 هم براساس پلتفرم MQB گروه فولکس واگن شکل گرفته است. ابعاد بدنه این خودرو با طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.629، 1.851، 1.624 و 2.731 متر اعلام شده، که نسبت به جتا VS7 در طول و عرض کمی بزرگتر است.

    طراحی سپرها و چراغ‌های جلو و عقب جتا VS8  شباهت چندانی به VS7 ندارد، هرچند که جلوپنجره بدون قاب در این مدل هم تکرار شده است. باید پذیرفت که فرم کلی جتا VS8 تا حد زیادی قدیمی به نظر می‌رسد و نکته قابل توجهی به همراه ندارد.

    کابین و امکانات جتا VS8

    در فضای کابین جتا VS8 با طرحی نسبتا ساده و تحت تاثیر خطوط مستقیم روبرو هستیم، که نسبت به کراس‌اورهای فعلی این برند، فرم خوشایندتری دارد. نمایشگر لمسی با فرم تبلت-مانند روی داشبورد، شارژر بی‌سیم، تعدادی دکمه فیزیکی، اهرم تعویض دنده روی ستون فرمان، صفحه نشان‌دهنده دیجیتال، سقف پانوراما و نورپردازی داخلی، از مهمترین ویژگی‌های این بخش به‌شمار می‌آید.